Agenda: UNATC Social¸UNATC Verde, UNATC Modern
Micro campanie de:
o Conștientizare a unei probleme a comunității orașului București – poluarea
o responsabilizare socială a publicului intern prin încurajarea folosirii transportului alternativ – folosirea bicicletei
o realizarea efectivă pentru și cu publicul intern-comunitatea UNATC – două obiective interne
▪ parcare pentru biciclete
▪ Achiziționarea de biciclete – prin parteneriate publice și private -, care vor putea fi folosite gratuit de către membrii comunității UNATC
o Întărire a sentimentului de comunitate și grup unitar UNATC – ”A face ceva împreună”
o Implicarea UNATC în problemele comunității
Debut campanie: 12 februarie 2021
Hashtag-ul principal al campaniei: #unatcpebicicleta
Tip materiale:
- filmulețe scurte, cu membrii comunității UNATC, studenți și profesori, folosind bicicleta, cu mesajul explicit ”Susțin UNATC pe Bicicletă”
- fotografii cu membrii comunității UNATC, studenți și profesori, publicate în Social Media personală sau a UNATC, cu hashtagul #unatcpebicicletă
- publicare săptămânală a materialelor campaniei în Social media UNATC: Facebook, YouTube, Instagram, TikTok.
Rezultate:
- 23 participanți la filmările în cadrul campaniei – 17 studenți și 6 cadre didactice
- Implicare în cadrul campaniei a studenților de la actorie și Master Imagine
- Atingerea primului obiectiv: instalarea de parcări pentru biciclete în curtea UNATC
- Atragerea ca partener și susținător al campaniei #unatcpebicicletă a celui mai important brand și producător de biciclete din România: Pegas.
- Demararea în cadrul intern a unui proiect comun UNATC – Pegas